Thursday, November 11, 2010

Lip action!!!

Well, something to help you with that actually! WE are now going to carry LIP BALMS!  I know, or at least I think Ive mentioned it before, but today I made two batches of lip balms.  One was pink lemonade the other bubblegum.  I added some wonderful skin loving lanolin to the bubblegum flavour because I know lanolin is wonderful for dry cracked, chapped skin.  I used it when I was breastfeeding my daughters.  It is so natural that I didn't have to wash before feeding time...kid just plopped on and LETS GO!   So I know that adding lanolin will help those of you who suffer from constant chapped lips.  I am in the process of creating some labels for the tubes and once I have those done...I will take pics and add them to the website. 

{Gut etwas, Ihnen mit das tatsächlich zu helfen! WIR werden jetzt LIPPEN BALSAM tragen! Ich weiß, oder wenigstens ich denke, dass ich es vorher erwähnt habe, aber heute ich habe zwei Stapel von Lippenbalsam gemacht. Einer war rosafarbene Limonade der ander bubblegum. Ich habe hinzugefügt, dass eine wunderbare Haut, die Lanolin zum bubblegum Geschmack liebt, weil ich weiß, dass Lanolin wunderbar für trockene gespaltene, raue Haut ist. Ich habe es benutzt, als ich meine Töchter stillte. Es ist so natürlich, dass ich nicht habe waschen gemusst, bevor Zeit... nur an geplumpsten Kind zuführend, und LÄSST GEHT! So kenne ich, dass hinzufügend, dass Lanolin diejenigen helfen wird, die an Konstante raue Lippen leiden. Ich bin im Verfahren, von einige Etikette für die Rohre zu schaffen, und einmal ich habe die gemachtes. ..I wird nehmen pics und wird sie der Website hinzufügen. } I really hope this is a correct or as close as correct translation as possible!

No comments: